összesen 75.535 kérdés és 2.147.986 válasz
  kérdés keresõ:
Hiányzik egy információ? Szeretnéd tudni mások véleményét? Tedd fel a kérdésed most!
Segíts másoknak! Válaszolj kérdésekre! Gyûjts pontokat!
Talán más is megkérdezte már azt, ami téged érdekel! Böngéssz a kérdés és a válasz közt!
elfelejtettem a jelszavam       e-mail: jelszó:


kategória: Egészség, gyógyítás
N.P. Sophie kérdezte
kep
* * * * * ezüst
Lezárt kérdés - 2008. 08. 27. 00:00 tette fel - 26 válasz érkezett
Válaszolok


N.P. Sophie válaszolta
kep
* * * * * ezüst
nem az van hogy keveset ver vagy ilyesmi, mer kb 70 valamennyi a nyugalmi pulzusom ami sztem sok. Csak valami bigyó később küldi a jelet valami másik bigyónak. vigyorgunk De aszonta a doki nem nagy gond, ennél nagyobb bajom sose legyen vigyorgunk
Válasz ideje: 2008. 08. 27. 00:00
N.P. Sophie válaszolta
kep
* * * * * ezüst
Lunática *
2008.08.27 15:31

Igen, mondott egy pár gyógyszernevet amiket még életemben nem hallottam, ide azért tettem fel a kérdést hogy hátha kiderül hogy valami tök közkeletű gyógyszer (mondok egy bőd példát: Algopirin) is bír ilyen hatással, vagy esetleg valaki tud olyan ételt vagy italt.
Válasz ideje: 2008. 08. 27. 00:00
Darty a bohóc :(: hiányoztam? emléxetek még rám? válaszolta
kep
* * * * * bronz
Vörösbor? vigyorgunk
Válasz ideje: 2008. 08. 27. 00:00
Lunática * válaszolta
kep
* * * * * arany
ugye nem itt akarsz tanácsot kérni szívproblémák kezelésére?! vagy akár gyógyszerek elkerülésére...

ha már úgyis van kardiológus, aki ismeri az állapotodat, tőle kérdezd meg, mit nem (vagy mit mivel nem) lehet beszedned
Válasz ideje: 2008. 08. 27. 00:00
N.P. Sophie válaszolta
kep
* * * * * ezüst

Mademoiselle E.
2008.08.27 15:26

Isten mentsen hogy lelassítsam! vigyorgunk Pont elkerülni szeretném ezeket.
Válasz ideje: 2008. 08. 27. 00:00
N.P. Sophie válaszolta
kep
* * * * * ezüst
Kamaszkoromban előfordult hogy beszedtük a barátnőm anyukájának nyugtatóit: andaxin, xanax, stb. remélem tényleg velemszületett a szívhibám és nem ez okozta most ezt a bibit.
Válasz ideje: 2008. 08. 27. 00:00
N.P. Sophie válaszolta
kep
* * * * * ezüst
Sajnos emgállapította a akrdiológus, hogy van egy kis bibi a szívemmel ami egyáltalán nem súlyos, valószínűleg velem született eltérés, de a szívlassító gyógyszerek veszélyesek lehetnek rám nézve. Csak az a baj, hogy fogalmam sincs mik lehetnek ezek. Meg a gyógyszereken kívül, minek lehet még ilyen hatása?
Válasz ideje: 2008. 08. 27. 00:00
namaste ** válaszolta
kep
* * * * * arany
öngyilkossághoz nem adok ötleteket...


egyébként ha kellően relaxálsz, koncentrálsz, akkor tudatosan tudod lassítani...

nekem legalább is megy
akkor legalább nincs az a hiba lehetőség, h már a kritikusra viszed...
csak sima nyugtató hatásig (60/p pl.)
Válasz ideje: 2008. 08. 27. 00:00
 « elõzõ          1   |  2